این بستهبندیها در هر فروشگاهی که باشد، شما را جذب میکند
به گزارش ساناپرس، این بستهبندیها در هر فروشگاهی که باشد، شما را جذب میکند
در این مقاله قرار است همراه هم خلاقیت و نبوغ کمپانیها در طراحی بستهبندی محصولاتشان در راه به دست آوردن رضایت مشتری را مرور کنیم.
برترینها – آرمان رمضانی: در این مقاله قرار است به خودمان یادآوری کنیم رقابت کمپانیها برای به دست آوردن دل مشتری در یک بازار عادلانه و رقابتی چه نتیجهای برای مصرفکننده دارد. البته نگران نباشید. قرار نیست در این مقاله سراغ اصول اقتصادی برویم، فقط قرار است همراه هم خلاقیت و نبوغ کمپانیها در طراحی بستهبندی محصولاتشان در راه به دست آوردن رضایت مشتری را مرور کنیم.
طراحی بستهبندی ماکارونی و پاستا
ساده و کاربردی
در بسیاری از سوپرمارکتهای کشور کره جنوبی، فروش این بستههای ۶ عددی موز با استقبال مردم مواجه شده است. شرکت تولید کننده با یک ابتکار ساده این بستهها را با عنوان “روزی یک عدد” وارد بازار کرده است. ۶ موزِ موجود در هر بسته از نظر رسیده بودن در مراحل متفاوتی قرار دارند و موزها طوری انتخاب شدهاند که کالترین موز در روز ششم آماده مصرف شود.
زیبا و در خدمت رفاه مصرفکننده
همانطور که در تصویر مشاهده میکنید شرکت تولید کننده این بطریها توضیح داده که با همین تغییر ساده نه تنها فرد مصرف کننده به نیروی کمتری برای نوشیدن آب احتیاج دارد بلکه پر کردن آب از شیر یا یخچال هم سادهتر شده است.
شیک و هوشمندانه
طراحی بستهبندی عطری با عنوان عسل توسط ماکسیم آربوزوف
عطرِ پرتقال محصول یک قرن قبل
لپهای پر از گردو
بستهبندی خلاقانه گردو
این حشرهها نور را به خانه شما میآورند
طراحی بستههای لامپ توسط آنجلینا پیشیکووا
بستهبندی مفید
جعبه مقواییِ این تیشرتها طوری طراحی شده که پس از باز شدن با چند حرکت ساده به یک هنگر برای آویزان کردن لباس تبدیل میشود.
کیفیت جابجایی بستههایتان را زیر نظر داشته باشید
این برچسب ساده با عنوان Tilt Watch plus به سادهترین و دقیقترین شکل ممکن به دریافتکننده محصول اجازه میدهد تا از کیفیت جابجایی آن مطلع شود. محل قرار گرفتن نقاط سبزرنگ در مقصد نشان خواهد داد این بسته چند درجه چرخیده است و کالای گرانبهای شما با چه کیفیتی حمل شده است.
بستهبندی خوشمزه
کاربردی و مینیمال
همه دلشان میخواهد این محصول را بخرند
طراحی بستهبندی قوطیهای نوشیدنی توسط مارسل شِیشِنوف
از این زیباتر هم ممکن است؟
طراحی بستهبندی قوطی کرم دستِ فاکس با الهام از نام برند
کاربردی و شیک
کاربری که این عکس را پست کرده همراه آن توضیح داده که تنها دلیلِ او برای قهوه خریدن از این مغازه، همین طراحی زیبا و کاربردی است و هر روز به خاطر همین خلاقیت از این مغازه خرید میکند.
روغن زیتون به شکل زیتون
وقتی به فکر مصرفکننده باشی، مصرفکننده هم به تو فکر خواهد کرد
تغییر ساده این کمپانی تولید بیسکوییت مثال خوبی از کل موضوع این مقاله است. این کمپانی برای راحتی مصرفکننده در بیرون آوردن بیسکوییتها بدون خرد شدن، این تغییر کوچک را در شکل محصول اعمال کرد و مصرفکنندهها با استقبال بینظیرشان از این محصول، به این حرکت پاسخ دادند.